I Sopar del Perruquer de Sabadell i Comarca

21.01.2012 - Categoria : Presentacions

El proper dissabte 28 de gener de 2012, al Restaurant Brisac de Sabadell, a partir de les 21.30h, el Gremi de Perruquers de Sabadell i Comarca celebra el I Sopar del Perruquer de Sabadell i Comarca. L’acte, el qual compta amb el suport de l'Ajuntament de Sabadell i la Federació Catalana de Perruqueries i Bellesa, pretén reflectir l’important paper de la perruqueria vallesana en l’actual procés de modernització i innovació que s’està produint arreu del sector.

El sopar, el qual comptarà amb la presència del sr Manel Bustos, alcalde de Sabadell, la sra Montserrat Capdevila, Tinent d’Alcalde de Treball, Formació i Indústria de l’Ajuntament de Sabadell i una nodrida representació del sector tant de la nostra ciutat, com de Barcelona i d’altres indrets de Catalunya servirà, a la vegada, per presentar públicament els premis TENDÈNCIES XXI de la Perruqueria de Sabadell i Comarca.

Descarregar el Comunicat de Premsa

theQhair i la Marató de TV3

22.12.2012 - Categoria : Presentacions

El passat diumenge 18 theQhair va col·laborar amb la Marató de TV3 de forma activa a la ciutat de Barcelona. Durant tot el dia, a la Rambla de Fabra i Puig de Barcelona, es va celebrar una activitat on 67 professionals, vinguts de tot arreu, van oferir els seus serveis per recaudar els màxims diners posibles per la causa solidària d'aquest any, que era el Transplantament d'organs.

Gràcies els donatius i el cobrament mínim de cada servei es van poder recaudar 855,92 euros que aniran directament a la causa solidària de la Marató de TV3.

Pentina la Marató

14.12.2011 - Categoria : Presentacions

Aquest diumenge 18 de desembre Gremi de Perruquers de Sabadell i Comarca col·laborarà amb la iniciativa de la Marató de TV3. I en aquest cas disposarem d'unes carpes a la Rambla de Fabra i Puig de Barcelona on diferents perruquers realitzaran talls de cabell, maquillatge i manicura. La jornada començarà a les 10 del matí i acabarà cap a les 18 hores de la tarda, comptant amb un ambient agradable, música, i molts professionals adherits a la Guia theQhair i agremiats tant del Gremi Art BCN com del Gremi de Perruquers de Sabadell i Comarca. Tot el que es recapti anirà integrament a la causa solidària de la Marató.

Per més informació contactar amb info@theqhair.com

Previous | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | Next

Presentacions

Notes de premsa