Premis Tendències XXI

10/01/2013 - Categoria : Presentacions

La perruqueria de Sabadell i comarca vol gaudir d’una nit anual especial. En aquesta primera edició dels nostres premis, s’ha pensat en un marc adequat en què aglutinar un número significatiu de professionals del sector del nostre territori. Ells, es trobaran també acompanyats per un nodrit número de salons i professionals catalans i espanyols, entre els quals hi haurà algunes de les firmes i professionals més coneguts de l’actual panorama del sector.

Per aquesta ocasió tan especial, l’indret escollit serà un dels hotels més emblemàtics de la ciutat de Sabadell:
El Gran Hotel Verdi de la nostra ciutat disposa, en aquests moments, d’algun dels salons més emblemàtics i millor condicionats per gaudir d’una nit espectacular de perruqueria.

La nit del dissabte 23 de març de 2013, ha estat fixada com la indicada per a l’ocasió.

En aquesta ocasió, i en el transcurs d’un sopar de gal es farà públic el veredicte del jurat i la consegüent entrega dels primers premis TENDÈNCIESXXI en totes les seves categories. La nit comptarà amb la presència de les màximes autoritats públiques de Sabadell, la dels màxims representants del món comercial i empresarial del nostre territori, així com la d’importants noms i marques professionals i del sector de tota Espanya. Un personatge públic, encara per confirmar, actuarà com a mestre de cerimònies.

Edició especial de la Marató de TV3

21.05.2012 - Categoria : Presentacions

Els salons de la guia de qualitat en perruqueria TheQhair desitgem compartir amb la resta de salons associats als gremis i associacions de la FedCat i del sector en general una causa justa i d’interès social:

Comencem a preparar la participació dels nostres salons en l’edició especial de La Marató contra la pobresa!
Diumenge 27 de maig de 11:00 a 18:00. Es el moment i l’ ocasió. Tots junts arribarem mes lluny.
Ocasió per compartir.
Ocasió per ajudar.
Ocasió per passar ho be.
Ocasió per estar junts.
Ocasió per crear un futur millor.
Ocasió per creure.

¡PARTICIPA!

Passarel·la SBD Fashion Hub

08.05.2012 - Categoria : Presentacions

El gremi està organitzant la primera passarel·la de perruqueria dirigida als clients i clientes de Sabadell i comarca i així promocionar i fer publicitat directa dels salons associats del Gremi de Perruquers.

Es tractarà d’una passarel·la fresca i innovadora, la qual i amb la col·laboració de l’Ajuntament de Sabadell, es realitzarà en ple carrer. L’indret serà la cèntrica plaça del Doctor Robert amb l’objectiu de tenir una àmplia cobertura dels mitjans de comunicació i de públic en general.

Per què hauries de participar a SBD FASHION HUB?

Et preocupa que el teu saló sigui conegut per un major nombre de consumidors?
Vols que els teus clients actuals sàpiguen que el teu saló es preocupa per millorar constantment?
Vols gaudir d’un aparador promocional de proximitat en el qual oferir i difondre les teves noves tendències i serveis?
Creus que els salons de Sabadell i àrea d’influència constitueixen un focus d’imatge i moda on unir esforços compartits?
Si és la resposta.

En aquests moments, s’està acabant de concretar el timing dels actes i presentacions que envoltaran l’acte per dotar-lo de la màxima repercussió. Per a més detalls, es pot contactar amb el Josep Ma. Figuera en el telèfon 651812549

Previous | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | Next

Presentacions