Marcando tendencias - Diari de Sabadell

24-04-13 - Categoria : Presentacions

Article al Diari de Sabadell el dia 23 de Abril amb el títol "Marcando tendencias" i subtítol "El Gremi de Perruquers de Sabadell i Comarca premia a los mejores profesionales"

diari de sabadell premis tendencies gremi sabadell

llegir article complet

Entrega de Premis Tendències XXI

23/04/2013 - Categoria : Presentacions

La nit de l'entrega dels Premis Tendències XXI va ser un gran éxit gràcies a tots els socis i col·laboradors, i moltes felicitats als guadonats.

El personatge públic de l'any de Sabadell i Comarca per votació popular ha estat en Sergio Dalma

Detallem la llista de premiats:
Perruquer de Sabadell i Comarca: SANTOS ESCUDER
s’atorga el premi al perruquer/-a o equip que destaqui per la seva capacitat creativa i de marcar tendències. Finalistes (ANNA BUILS, LAIA SERRANO)

Perruquer Masculí de Sabadell i Comarca: NEWBARBER
s’atorga al perruquer/-a o equip que sobresurti per la seva creativitat, nous estils i tendències en el segment de la Barberia actual.

Saló de Sabadell i Comarca: ANNA BUILS
s’atorga al saló que destaqui per la seva trajectòria global de negoci i pugui considerar-se un referent com a saló per a la resta de salons agremiats. Finalistes (ROSA PARE)

Saló Revelació de Sabadell i Comarca: ÁNGELES GÁMEZ
s’atorga el premi al saló que tenint una antiguitat com a saló igual o inferior als tres anys, destaqui per la seva trajectòria, consolidació i visió de futur. Finalistes (LAIA SERRANO)

Producte de l’Any a Sabadell i Comarca: PLANCHA ARTERO
s’atorgarà a l’empresa o marca cosmètic de Sabadell i Comarca que destaqui per la incorporació al sector i al mercat d’un nou producte i/o utensili que destaqui de manera significativa per les seves aportacions i utilitats de cara al saló i els resultats sobre el client. Finalistes (ESTENSIONS CALIFORNIANES)

Saló Nacional de l’Any: LLUÍS PERRUQUERS DE LLEIDA
s’atorgarà l’esmentat reconeixement al saló o marca de saló del global de l’estat que destaqui per la seva trajectòria professional o empresarial. Finalistes (BACKSTAGE, JULIÁN GIJÓN)

En aquesta primer i especial ocasió gaudirem de l’honor de tenir un jurat composat per,
Xavi Bustamante de TUPELU.COM
Loren Macias de PELUQUEROS MACÍAS
Paqui Marquez de PELUQUEROS MACÍAS
Albert Catalan de CATALÁN PERRUQUERS
com a Presidenta del Jurat, MONTSERRAT CAPDEVILA,  2ª Tinenta d'Alcalde de l' Àrea de Promoció Econòmica i Serveis Centrals i Regidora de Promoció Econòmica i Comerç en representació de la ciutat de Sabadell.

premis tendencies xxi premis tendencies xxi premis tendencies xxi premis tendencies xxi premis tendencies xxi

Sergio Dalma personatge públic de l'any

22/04/2013 - Categoria : Presentacions

El cantant Sergio Dalma Premi rep per votació popular el guardó al personatge públic de Sabadell i Comarca com a referent d’estil i moda

Un total 16 empreses, comerços i institucions donen suport a la primera edició dels Premis “TENDÈNCIESXXI de perruqueria. El Gremi de Perruquers de Sabadell i Comarca, amb el suport de l’Ajuntament de Sabadell, la Cambra de Comerç Indústria de Sabadell i Sabadell Comerç Centre ha creat els Premis Tendències XXI adreçats a perruquers i perruqueres de la ciutat i el seu entorn. El Gremi de Perruquers de Sabadell i Comarca rep el patrocini de l’empresa Kim Herrero Imatge i Comunicació i la col·laboració de les empreses del sector Syrtance, Efecto Belleza a més de les empreses i comerços  Wassabi, Davines, el Grup Sweetbox, Tentazioni, Jotun, Carles Aparadors i Illa. D’altra banda es compta amb el suport del  Restaurant Contrast, Salerm cosmetics, Centre d'Estètica Forma y Linia i Banc de Sabadell. En total 16 empreses, comerços i institucions s’han implicat en la primera edició dels Premis.

gremi sabadell  premis tendencies XXI

llegir noticia del diari de sabadell

Previous | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | Next

Presentacions